Oturs Onsdag

Det började ju så bra… Lyckades ta mig ur sängen relativt lätt i morse och gjorde i ordning mig osv. Men när vi sedan kommer till frukosten som jag tänkte inta framför Nyhetsmorgon för att få en snabb update på vad som händer i världen börjar allt gå utför. Först ramlar ett glas i golvet och går i en miljonbitar och när jag böjer mig ner (med frukosttallriken fortfarande i handen) rinner det ut yoghurt på vår svarta håriga matta. Helvete!!! Det tog en stund att få ordning på den röran kan jag säga. Sedan stövlade jag försenad iväg mot kontoret och jag kan säga att gummistövlar drar ner en del på tempot om ni inte upptäckt det. Så nu undrar jag bara vad mer som kan gå fel idag….tror att jag tänker hålla mig långt borta från träd och andra fallfaror annars slutar jag väl som den här bävern idag…

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar